logo

 

از آنجایی که معتقدیم کیفیت جاده ای بی انتهاست، مفتخریم که اصل بهبود مستمر کیفیت طی چهار دهه سابقه در تولید و صادرات لباس خواب بانوان سر لوحه اهداف و برنامه های خود قرار داده ایم ما تجربه را با نوآوری و لطافت و زیبایی را با دوام و استحکام درآمیخته ایم تا جدید ترین مدل های روز را به شما عرضه بنمائیم. تولیدی پریما با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و متعهد، با هدف رسیدن به قله های ترقی و پیشرفت پوشاک، در جهت رضایت شما مشتریان گرامی تلاش می نماید. فعالیت این تولیدی در زمینه تولید: لباس خواب ، لباس زیر و لباس عروس می باشد.

سخنی از مدیر عامل جناب آقای حسین یوسفی : اغلب مردم کشور عزیزمان ایران به این باور رسیده اند که تولیدات پوشاک ایرانی دارای کیفیت و کمیت کافی نیست و در مقابل برای تولیدات خارجی ارزش ویژه قائل می شوند و شواهد امر به این است که حتی مراکز دولتی نیز به این امر گاه سهواً و گاه عمداً دامن می زنند و با حمایت یا عدم کنترل دقیق به واردات پوشاک سبب دلسردی و قطع امید در واحدهای تولیدی می شوند ، چنانکه اغلب کسانیکه صاحب ذوق و هنری در این زمینه می باشند به کارهای غیر هنری و کاذب روی آورده اند و گویی تمام عوامل موثر در زمینه پوشاک دست به دست هم دادند تا سفره ایی را که هزاران هزار نفر از آن روزی می برند برچیدند. در چنین شرایطی هر روز مصمم تر از قبل به این باور هستیم که بهتر از هر کجای این دنیا می توانیم کار انجام دهیم و بهترین ها را نیز بوجود آوریم برای اثبات این امر و برای حفظ نعمت کار و کار کردن در کشور پهناور خودمان ایران نیاز به یاری و حمایت شما داریم.

کالای خوب ایرانی ، برازنده هر ایرانی

 

 

درباره پریما

از آنجایی که معتقدیم کیفیت جاده ای بی انتهاست، مفتخریم که اصل بهبود مستمر کیفیت طی سه دهه سابقه در تولید و صادرات لباس خواب بانوان سر لوحه اهداف و برنامه های خود قرار داده ایم ما تجربه را با نوآوری و لطافت و زیبایی را با دوام و استحکام درآمیخته ایم تا جدید ترین مدل های روز را به شما عرضه بنمائیم.

تماس با ما

  • فروشگاه محصولات پریما
  • پشتیبانی 09362045800
  • 66961759 021 و 66961758 021
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران - خیابان ولیعصر - پایین تر از تقاطع جمهوری - نبش کوچه میلانی- پلاک 1231 - طبقه اول - واحد یک 
  • کد پستی: 1139614136